pondělí 20. března 2017

LGBT téma v romantickém románu

Pokud sledujete náš knižní blog Svět mezi řádky, tak všichni nejspíš víte, jak zbožňuji LGBT literaturu. A právě s tímto žánrem nás oslovila česká autorka Lucie Huková, která sepsala román, ve kterém se skrývá homosexuální vztah. 

Pokud si od této autorky něco chcete přečíst, aniž byste se ihned hrnuli do jejího díla, tak doporučuji nahlédnout na její webovou stránku Lucie Huková, kde najdete několik povídek. Nejnovější informace naleznete také na jejím Fb profilu. ,o)

Nyní už bych ráda hovořila k samotné knize, která má velmi nápaditý a lákavý název. Zprvu jsem myslela, že snad půjde o nějaké fantasy, což by mě navnadilo ještě víc (gay a fantasy je prostě neodolatelná kombinace), ale jde o reálný román, který mě určitě také potěší. :o) 

Někdo možná tento román pozná, protože jej autorka kdysi publikovala také na literárním serveru začínajících autorů a nadšených pisatelů, kde jste na něj mohli klidně narazit. 

Počet stran mě sice trochu zarazil, ale uvidíme, jakým způsobem autorka román popsala a jelikož jsem se již vrhla do čtení, věřím, že vás budu brzy informovat v recenzi! 

Daruj mi křídla - Lucie Huková




Aiden je zcela spokojený se svou samotou, ve které mu nikdo nenarušuje jeho klid a stereotypy. Pokud něco vážně nesnáší, pak změny, lidi a svého otce. Brian Scott je mladý, bezstarostný, miluje společnost a neumí dodržovat řád. A právě byl povýšen na zástupce ředitele obchodního oddělení, Aidena Cartera. Po prvním dni Brian už chápe, že varování kolegů nebyla jen prázdnými slovy a že sdílení kanceláře s novým nadřízeným bude ještě větší výzvou, než si dokázal představit.

Nakladatelství: Martin Koláček - E-knihy jedou
Rok vydání: 2016
Žánr: Homosexuální romány, LGBT literatura
Počet stran: 550
Formát: EPUB, MOBI, PDF

Kdopak také rád čte homosexuální tvorbu?
Naladila vás anotace jako mě? ,o) 


Žádné komentáře:

Okomentovat